fredag 20 januari 2012

- Uppsala - here we come! :D

Usch, nu var det nästan en vecka sen jag bloggade igen. Fy mej! Måste se till att hålla i det här nu så att jag inte tappar det igen :P Haha.

Har varit en plugg vecka för mej den här veckan kan man säga. Jag och Katarina har pluggat som galningar inför Patologi omtentan som vi hade idag, och jag hoppas hoppas hoppas nu att det gick vägen! Det kändes riktigt bra åtminstone! Så håll tummarna! Det gör jag!

Men nu kan jag åtminstone ta det lugnt några dagar med pluggandet, typ till på måndag-tisdag eller nåt :P Haha. Kände idag när jag kom hem efter tentan, alla energi bara rann av mej, antagligen så släppte en massa spänningar som jag omedvetet har haft och jag blev bara helt slut, höll på att däcka på soffan ett tag, men sen dök Amanda upp och då fick man ju lov att rycka upp sej igen ^^ hehe. Så har umgåtts lite med syster ikväll, kollat på film och ätit lite onyttigt (jag ska börja träna/äta mindre onyttiga saker igen på måndag, då startar jag om från början igen!) och bara haft det trevligt :) Nu åker hon hem för en stund sen och jag ska sitter i sängen med laptopen bredvid för jag tänkte kolla på 1 eller 2 avsnitt Bleach och sen sova så jag orkar upp imorron, för imorron bär det av till Uppsala för mej och Niklas :D Ska hälsa på Anna! Det ska bli riktigt skoj!

Ja, hade tänkt att jag skulle skriva ett kort snabbt inlägg nu men det blev lite längre ändå :P Så kan det vara, haha. Får se om jag uppdaterar någonting under helgen när vi är i Uppsala, annars så får jag göra det när jag kommer hem igen, med lite bilder och så :D (Ska ju såklart ha kameran med mej! ^^)

Natti Natti!!

1 kommentar:

  1. Alltså dålig stil att du inte uppdaterat om eran visit här!! :'( Det har till och med jag gjort!

    SvaraRadera