tisdag 31 januari 2012

- Trötter

Nej, dags att sova snart tror jag. Är sådär lagomt trött!

Jag och Katarina var ju iväg och gjorde intervjuer till vårat examensarbete idag. Var lite nervöst innan men när vi väl kom dit och började så gick det riktigt bra :) Nu är det bara resten kvar, dom ska ju transkriberas och tjafs, det är det som kommer ta mest tid, sitta och lyssna och skriva ner intervjun ordagrant. Fyra intervjuer gjorde vi iaf, den första klockan 12.30 och den sista 17.00, och även om man egentligen bara hade setat och pratat och ställt frågor så kände jag mej helt slut i huvudet när vi var färdiga. Så kan det vara.

Så sen dess så har jag inte gjort så himla mkt, mest bara tagit det lugnt, softat framför datorn, varvat med tv:n :P Och nu ska jag ta och lägga mej och sova. Ska ju upp och göra en omtenta imorron så det känns som om det är bra om man är utvilad så man orkar sitta och skriva.

1 år sedan idag, Jag saknar dej Ellinor! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar