fredag 27 januari 2012

- Sova kanske

Har väl egentligen inte så mkt att skriva om kan jag tycka men kände ändå att jag ville uppdatera litegrann :)

Har varit vaken sen 7 imorse! Kors i taket! Satt sen och pluggade mellan typ 7.30-11.00, efter det så kände jag att jag var värd en paus så då tog jag en dusch och åkte sen in till stan och träffade Madde en vända :) Gick en runda på stan och tog en fika, var mkt trevligt :)

Åkte hemåt vid 3 tiden igen och gjorde väl inte så mkt då, slöade mest faktiskt, fast där framemot tjugo över fem så bestämde jag mej för att gå på en liten promenad, så gick runt byn en vända :P Haha. Tog mej ca 30 minuter och när jag kom hem igen så hade Lisa anlänt (jag trodde faktiskt att jag skulle hinna tillbaka innan hon dök upp men tji fick jag :P). Iaf, hon hjälpte mej att färga håret innan hon skulle åka för att hämta Samuel från träningen igen ^^. Sen efter det så dök Micke upp med lite mat. Så nu sitter Niklas och Micke framför tv:n kollar på DaVinci Koden och har fredagsmys medans jag funderar på att gå och lägga mej xD HAHA. Så kan det vara :P

Jaja, det var väl allt jag hade idag ^^. Går nog faktiskt och lägger mej och kollar lite Bleach tror jag, så kanske jag kan komma upp någorlunda i tid imorron igen :) Ska ju iväg till 33:an (second hand) och hämta ett soffbord och en bokhylla vi har köpt nångång där innan kl. 14 imorron oxå så. Och måste antagligen hinna med att sitta med Katarina och plugga innan oxå, märks att vi har börjat med examensarbetet iaf :P

God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar