söndag 29 januari 2012

- Sova snart kanske

Är lite småtrött redan, och klockan är bara 21.45, jag tror jag börjar bli gammal xD Haha :P Eller nåt. Nej, men har varit lite mkt i huvudet dom senaste dagarna och jag önskar bara att jag kunde släppa allting en dag och bara andas. Men det funkar inte riktigt det heller för det måste göras. Och under dom sista veckorna på praktiken så sa jag att jag längtade efter examensarbetet :P Nu vette sjutton. Eller jag har ju möjlighet att vara hemma mera nu åtminstone även fast vi har mkt att göra, så det är ju såklart ett plus iaf ^^.

Nog med klagande, saker och ting går ju framåt åtminstone så man ska väl vara glad för det. Och nästa helg får jag iaf en lugnare helg, åtminstone på pluggfronten :P För då kommer Anna hit och hälsar på! :D Ska bli jätteroligt, för på lördag då så skickar vi ut Niklas ur huset och har tjejkväll :D Woop Woop!

Har nog faktiskt inte så mkt mer att skriva om idag tror jag. Ska se om jag orkar läsa igenom en av dom andra gruppernas examensarbete innan jag går och lägger mej (vi har handledning på onsdag och då ska det även opponeras litegrann på dom andras arbeten oxå så man måste ju vara lite förberedd). Men blir nog inte vaken så himla länge till ikväll iaf, för måste orka upp imorron för jag och Katarina ska sätta och över skype och plugga vid 9-tiden så.

Lägger inte nån liten bild bara för att göra inlägget lite roligare :) Haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar