måndag 20 juli 2015

- Då var man tillbaka här igen på heltid

Sådärja. Nu har jag ordnat så att alla inlägg från "hästbloggen" finns här på den här istället, så behöver jag inte ha två olika utan har allt samlat på samma ställe, det känns bra. För nu kommer det inte bara vara hästfokuserat längre.

Jag har ju tillsammans med Lina även kommit igång ordentligt med att träna nu också vilket känns otroligt bra! Vi har tillsammans börjat gymma och går på olika pass tillsammans, har även skaffat mig en personlig tränare som jag ska ha träff nummer två med om 1 vecka ungefär. Det är lite läskigt men även spännande!

Sen här i torsdags så avslutade jag ett detoxprogram eller vad man ska kalla det från Forever (dom som säljer Aloe Vera) och tack vara det så känner jag mig mycket piggare hela dagarna plus att jag gick ner 3,8 kg på 9 dagar och minskade 7 cm i midjan! En riktig kickstart som gjorde att jag numera är ännu mera pepp att hålla igång med både träning och att försöka äta bättre!

Så lite allt möjligt kommer återigen att dyka upp på denna blogg lite till och från, jag kan som vanligt inte lova någon regelbunden uppdateringen utan inläggen dyker upp när dom gör helt enkelt, huvudsaken är ju faktiskt att jag ska tycka det är roligt att fortsätta skriva och uppdatera!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar