tisdag 21 juli 2015

- Ridtur i regnet

Efter jobbet idag så åkte jag ut till mamma så tog vi en ridtur på Paddan och Demon. Jag red Demon idag och passade på att testa sidepullet igen vilket gick super!

Vi var ute i ungefär en timme och påväg en hem när vi travade en bit så höll jag in Demon litegrann för att sen låta honom sträcka ut litegrann, då passade Demon på att ta ett par bocksprång också token, kändes lite som både frustration över att jag innan höll in honom och lite glädjeskutt, vad faktiskt lite när att åka av honom till och med, men lyckades hålla mig kvar och hålla ner honom i trav så han inte fick chansen att busa nå mer. Sötnos!

Åkte hem efter det och lagade tacogratäng med Niklas. Nu tänker jag inte göra mer idag, typ duscha sen lägga mig och läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar