torsdag 30 juli 2015

- Gym, lunch och jobb

Jag la till ett gympass den här veckan så blir även ett Easyline idag kl. 12.00-12.30, sen efter det så skabbig duscha så fort jag bara kan för att ta mig ner till café la rose och möta upp Sofie och Lina för att käka lite lunch innan det blir jobb 14-21.45. När jag kommer hem sen så är det lika bra att gå och lägga sig direkt eftersom jag ska åka med Niklas till Falun imorgon bitti, halv 6 åker vi! Sen hur länge vi blir där har jag ingen aning om, det märks. Men tänker ta med mig nån bok så jag har nåt att göra medan jag väntar.

Igår var jag och Lina på spinning på kvällen och efter det åkte jag ut till pappa en vända för det var en liten "släktträff" med lite grillat. Var ju en stor släktträff i sthlm härom helgen och några stycken som var med på den kom hem till pappa och Ann, lite läskigt var det då jag aldrig träffat dom plus att dom är från USA så dom pratar ju såklart engelska :P haha. Men det var trevligt i alla fall :) Lekte en del med Minnah oxå, sötungen lät mig ju inte göra nåt annat, haha :D Vi plockade lite bär, eller jag plockade och hon åt, en bra deal! Sen vid typ 10 tiden så åkte jag hemåt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar