onsdag 22 juli 2015

- Myskatten Alice

Sitter i min favorithörna här hemma och läser litegrann, eller har precis läst ut boken jag höll på med och eftersom Alice kom och la sig i mitt knä har jag inte hjärta att resa mig upp för att hämta nästa bok, det är ju så sällan hon är såhär mysig <3 Så blir väl till att sitta en liten stund och leka med telefonen innan jag blir tvungen att resa mig i alla fall, haha.

Var och gymmade idag efter jobbet också. 30 min pulsstep som jag och Lina provade för första gången. Det var grym konditionsträning och vi kände båda att vi skulle behöva lite mer pass inriktade på just kondition. Sen att ens kordination var helt åt skogen är ju en annan femma, haha. Men det kommer väl om man går på fler pass, hoppas jag! :P

Imorgon är jag ledig, skönt! Men blir ingen lugn dag för det. Det ser hemskt ut här hemma och huset är i stort behov av städning, så blir väl det man får ge sig på imorgon. Och sen ska jag och Lina gymma igen framåt kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar