måndag 27 juli 2015

- Härlig dag

Vad skönt det faktiskt känns när man har hunnit uträtta en hel del på en dag. Även om vissa saker inte är särskilt roliga just när man håller på så känns det bra när det är gjort. Som att klippa gräset och städa, det är ju verkligen inte världens roligaste sysslor men när man är klar och man ser hur bra det blev så känns det ändå bra!

Sen när Niklas kom hem från jobbet så lagade vi mat och käkade litegrann innan jag åkte in till gymmet och körde 45 min bodypump tillsammans med Lina. Jag har under dagen faktiskt inte känt av sådär fasligt med träningsvärk men jag lyckades hitta den då igen i alla fall, haha! Sen efter det så åkte jag ut till mamma och så tog vi en promenad på ca 40 min, och lilla Chaplin hängde med en bit också, knäppkatten. Så släppte vi in hästarna när vi hade gått klart och nu är jag hemma igen. Får se om jag och Niklas kanske kollar på en film innan det är dags att gå och lägga sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar