torsdag 23 juli 2015

- Må bättre, ja det gör jag faktiskt!

Jag mår faktiskt otroligt mycket bättre sen jag kom igång med gymmet! Jag känner mig piggare (där får jag ge C9:an en hel del cred också!), gladare och har mer energi än tidigare! Klart humöret fortfarande kan sjunka ett par grader emellanåt men inte alls på samma vis längre!

Idag var jag och Lina till gymmet igen, körde 30 min ben och rumpa och sen efter det 30 min axlar och armar. Herregud vad jag är klen i axlar och armar, speciellt axlarna! Där har jag ytterligare  något jag måste fokusera mer på känner jag! Sen efter gymmet så blev det en spontan promenad på ca 1 timme som var riktigt skönt även fast det började regna litegrann på oss. Fick ihop mina 10 000 steg tack vare det också.

Nu ska jag bara ta det lugnt. Kanske kolla på nån film med Niklas innan jag går och lägger mig. Blir lugnt från gymmet t å dagar innan jag ger mig på ett bodypump på söndag igen!

Oh, en liten parantes, vägde mig idag och har gått ner ytterligare 0,5 kg! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar