måndag 2 februari 2015

- Färger

Just nu sitter jag och väntar på att min gopro kamera ska laddas klart sen ska jag bege mig iväg till stallet :) Och medan jag väntade satt jag och kikade på rean på horze.se. Som jag tidigare berättat så har alla hästarna en varsin färg och jag blev nu sugen att byta färg till Charlie, han har ju grått i nuläget vilket jag kan tycka är en lite tråkig färg, jag gillar när det sticker ut litegrann, men det ska självklart fortfarande passa hösten och se snyggt ut, som dom andra som har rött (Demon), turkost  (Paddan) och grönt (Vide). Hjälp mig gärna litegrann här, vilken färg tycker ni Charlie skulle passa i?

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Den färgen har jag faktiskt funderat på! Kom på det när jag såg en bild på honom i hans vintertäcke som är lila :)

      Radera