söndag 30 augusti 2015

- Church street, cruising och ferrari

Igår åkte då jag och Niklas iväg till Gävle. Åkte typ strax efter två så vi var framme runt tre tiden nånting. Då parkerade vi bilen och gick till hotellet först för att checka in. När vi hade gjort det så gick vi ner på stan en vända och kikade runt litegrann eftersom det kändes för tidigt för att äta redan då. Sen runt fem tiden så gick vi till Church Street för att äta. Fick väl vänta i ca 30 minuter på att få ett bord så under tiden tog vi en varsin drink i baren. Maten var grymt god men hade nästan glömt bort hur stora portionerna var, blev proppmätt och hade ändå mycket kvar på tallriken, haha. Efter maten tog vi en varsin drink till innan vi började gå tillbaka till hotellet. Påvägen tillbaka slog vi oss ner på en bänk vid vattnet och kollade på cruisingen som tydligen var i stan en lite stund också :)
Idag sen så klev vi upp runt halv nio, åt frukost i lugn och ro innan vi åkte mot det stället där man skulle mötas upp för att Niklas skulle få köra Ferrari. Kom dit ganska tidigt så fick vänts i ungefär en halvtimme innan det var Niklas tur. Så fick han sätta sig i bilen och köra en vända. Det var inte så långt han fick köra men var ändå en upplevelse tyckte han :) När det var klart så styrde vi kosan hemåt igen.
Så på eftermiddagen idag var jag in till gymmet och körde ett pass bodypump tillsammans med Linnéa och efter det åkte jag ut till mamma och så tog vi en ridtur på Demon och Paddan, riktigt mysigt var det!
Nu sen jag kom hem har jag inte gjort så värst mycket. Kollat på lite anime och käkat lite mat. Får se om jag sätter mig framför tv:n en stund till nu eller om jag kanske till och med går och lägger mig och läser litegrann. Eller måste duscha först innan jag gör något annat i alla fall :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar