fredag 21 augusti 2015

- Mördarpass

Skulle ha uppdaterat redan igår men blev inte av efter att jag hade kommit hem från jobbet på kvällen.

Hade ett mördarpass med Pt:n i alla fall. Orkar inte dra alla övningar men vi körde ett benpass i alla fall. Och jag har hittills aldrig svettats så mycket som jag gjorde igår! Svetten bara rann, haha.

På uppvärmningen märkte jag dock igen att jag domnade i ena foten. Har märkt det ett par gånger tidigare också när jag går på löpbandet en längre stund till exempel. Då domnar jag i höger fot. Evelina (Pt:n) sa att det syntes att jag gick lite inåt med fötterna och tyckte att jag skulle kolla upp om jag eventuellt behöver nå inlägg i skorna. Jag vet ju sen tidigare att jag går så med fötterna men det är inte fören nu som jag har besvärats av det dock. Men gick in på Team Sportia i alla fall och fick av dom ett telefonnummer jag kan ringa och boka tid med nån sån där som kan fötter :P Så får vi se om jag behöver nåt eller inte då.

Idag har jag då varit och lämnat in bilen en vända för hjulinställning och efter det så käkade jag lunch med Carro, en kollega/vän från jobbet. Var riktigt trevligt :) Och nu ska jag precis till att gå in på jobbet och byta om och så jobbar jag till 21.45.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar