måndag 10 augusti 2015

- Vecka 33

Det var ganska tungt att gå till gymmet idag, det kommer ju självklart sånna dagar också, men jag och Lina tog oss dit i alla fall och körde 45 min bodypump, är faktiskt aningens piggare nu efter passet men fortfarande ganska seg som jag varit hela dagen. Jaja, här kommer planeringen för den här veckan i alla fall.

Måndag:
- Ledig
- Bodypump 45 min

Tisdag:
- Jobba 06.45-15.30
- Städa

Onsdag:
- Jobba 14.00-21.45

Torsdag:
- Easyline 30 min
- Jobba 14.00-21.45

Fredag:
- Jobba 06.45-15.30
- Fira storebror som fyllt år

Lördag:
- Ledig

Söndag:
- Ledig
- Bodypump 60 min

Ja, det är väl ungefär så veckan som kommer ser ut. Tänkte kolla med mamma om hon vill ut och rida nånting till helgen också, jag har varit alltför dålig på att ta mig ut dit den senaste tiden, måste försöka ändra på det för jag vill ut mer dit också!! Tänkte mig också att jag någon dag ska prova på en joggingtur ute faktiskt, kanske imorgon eller onsdag förmiddag innan jobbet. Får se hur det blir. Bjuder på en otroligt snygg (not) bild på mig och Paddan från 2005 kanske? Haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar