söndag 2 augusti 2015

- Helgen som gått och veckan som kommer

I fredags så vet ni ju redan vad jag gjorde, då var jag med Niklas i Falun först och sen när jag kom hem så gjorde jag inte så himla mycket fram tills jag skulle hämta Sofie vid tåget 17.19, eller jo, jag hade tråkigt och åkte till gymmet en vända innan jag hämtade henne, han varva gå/jogga på löpbandet i ca 20 min. Där på kvällen sen gjorde vi inte så mycket alls.

Sen lördagen gick åt till att målartvätta och måla altantakstolar, hann även med att klippa gräset igen. Hade nog aldrig blivit klar om det inte varit för Sofies hjälp! Så otroligt tacksam för att hon hjälpte till!! <3 Sen på kvällen tittade Amanda förbi en vända också :) Släppte även in hästarna på kvällen eftersom mamma och Mats var borta.

Idag gjorde vi inte så mycket heller faktiskt, släppte ut hästar på morgonen och gjorde stallet. Sen lite senare så skjutsade jag hem Sofie och åt lite lunch med henne och efter det åkte jag hem till Johan och Lina eftersom jag och Lina skulle till gymmet 17.10. Vi bara satt och väntade på att tiden skulle gå så det slutade med att vi åkte till gymmet tidigare och gick på löpband i 25 min innan passet vi skulle på, vad duktiga vi är!! Provade box-cardio idag och både jag och Lina kände på uppvärmningen att "nej, det här går vi aldrig mer på!" eftersom det kändes så otroligt fjantigt och fånigt när man slog i luften, haha. Men sen när vi väl började köra på riktigt så att säga med handskar och mits så kändes det inte riktigt lika fånigt längre och det var faktiskt ganska kul. Sen när jag kom hem igen så kom Ante och Linnéa förbi och så har vi spelat lite Skipbo nu innan dom åkte hem igen. Nu ska jag väl ta och gå och lägga mig eftersom jag ska upp tidigt och jobba imorgon.

Såhär kommer kommande vecka då att se ut vad gäller jobb och gym:

Måndag:
- Jobba 6.45-15.30
- Axlar och armar 30 min
- Bodypump 45 min

Tisdag:
- Jobba 14.00-21.45

Onsdag:
- Jobba 6.45-15.30
- Rygg och rumpa 30 min
- Stretch och rörlighet 30 min

Torsdag:
- Ledig
- Träning med PT 50 min

Fredag:
- Jobba 14.00-21.45
- Easyline 30 min

Lördag:
- Jobba 6.45-15-30

Söndag:
- Jobba 14.00-21.45

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar