torsdag 27 augusti 2015

- KBT, PT, lunch och jobb

Ja, idag träffade jag faktiskt en KBT-terapeut eftersom jag den här sommaren har märkt att min ormfobi har blivit värre, jag undviker att gå ut och gå i skogen och så för att jag är rädd att möta orm. Så jag kände att jag ville ta tag i det direkt innan det skulle bli ännu värre. Var ett bra första samtal och jag tror att det här kan bli riktigt bra! :)

Sen hade jag ett pass med min PT Evelina. Och ja. Jobbigt som tusan är allt jag kan säga. Orkar inte skriva mer ingående vad vi gjorde med kondition och lite ben och när vi var klara så var jag helt slut!

Efter det så blev det en lunch på stan med mamma och mormor innan jobbet :) Sen jobbade jag 14-21.45 och det var en intensiv kväll på jobbet med mycket att göra. Så nu ska jag gå och lägga mig direkt så jag orkar upp imorgon bitti.

Som avslut så får ni en snygg bild på mig efter passet med Evelina, den bjuder jag på xD hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar