onsdag 26 augusti 2015

- Seg vecka

Den här veckan känns seg. Det är bara onsdag än och veckan har kännts jättelång! Var ledig i måndags vilket var väldigt skönt sen har jag jobbat två stycken dagpass tisdag och onsdag. Imorgon jobbar jag kväll så skönt att få lite sovmorgon! Har ett pass med Pt:n oxå, får se vad hon har planerat för det :P

Idag var jag och Linnéa till gymmet och körde ett Easyline i alla fall, och sen efter det så ställde vi oss på varsin crosstrainer en liten stund som avslut sen när vi var klara så köpte vi med oss mat och åt hemma hos henne och Ante (Niklas var oxå där). Och nu har vi kommit hem för en liten stund sen så ska slänga in mina gymkläder i tvättmaskinen och hoppas på att jag hinner tvätta och torka dom till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar