fredag 7 augusti 2015

- Trött i kroppen

Skulle haft mitt Pt-pass igår men blev ett missförstånd oss emellan så det blev idag istället. Så mellan 9-10 ungefär så var jag på gymmet och tränade med henne.

Vi började med att väga och nu minns jag inte hur mycket jag hade gått ner men det hade minskat i vikt i alla fall! Och fettet i kroppen hade minskat med 2 %, känns grymt bra!!

Så träningen då, vi började med att värma upp lite lätt på roddmaskinen innan jag fick köra intervaller på den, 300 m på maxmotstånd 5 gånger med lite vila emellan. Nog fick man känna att man levde allt! Sen efter det så körde vi lite axel/bröst övningar 3 st olika med repetitioner 20-20-15 och 3 varv på det. Sen gav vi oss på benböj där jag även skulle hålla ett par hantlar och ha upp armarna rakt upp när jag reste mig och sen ner igen när jag gick ner. Det här fick jag då göra först 2 min, sen 1 och en halv min och till sist 1 min. Sen avslutade vi med rygglyft 15st varvat med 10 st benlyft och så körde vi 3 varv där med. Sen var vi klara.

Helt slut men bra gick det tycker jag! Hade faktiskt en herrans massa energi när jag kom hem och det är farligt att sätta sig ner för då hinner kroppen  känna efter att man är trött :P haha. Har käkat lite mat och kollat ett Criminal Minds precis och nu ska jag sätta mig i en fåtölj och läsa en stund innan jag åker till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar