onsdag 5 augusti 2015

- Någon fyndig text

Söndags var ju jag och Lina på box-cardio, sen på måndagen så tyckte jag att jag hade ju inte så farligt mycket träningsvärk fram till kvällen när vi körde ett axlar/armar pass. Då hittade jag på den! Haha. Så 30 min axlar/armar och sen körde vi vidare med 45 min bodypump då! Och även om vi kanske inte hade supermycket energi innan så hade vi då det efteråt och flummade som fjortisar medan vi gick till Ica en vända innan jag åkte hem, haha! :D

Tisdag blev lugn, var hem till Sofie och tog en promenad med henne, Casper och nova innan jag åkte till jobbet.

Och sen idag så jobbade jag dag först sen var jag och Lina till gymmet igen. Idag blev det ett rygg/rumpa pass och sen ett stretch/rörlighet efter det. Så lite lugnare idag. När jag kom hem sen så gick jag och Niklas över till hans föräldrar och åt mat :)

Sen resten av kvällen så har jag faktiskt setat vid datorn och spelat med Niklas och nu ska jag sova.

Imorgon blir mitt första riktiga pass med PT:n och innan det ska jag införskaffa mig ett par nya bättre träningsskor eftersom med dom jag har så domnar jag typ bort i fötterna ibland, känns inte helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar