fredag 9 augusti 2013

- It happens to be true, I only want to be with you

Nu har det varit segt igen jag vet. Men på senaste tiden så har jag känt att jag inte har så mycket att blogga om. Det har ju inte blivit så mycket hästar på senaste tiden heller, vilket jag tycker är jättetrist, men har lixom inte blivit av, har varit så mycket annat, och så är det inte lika kul att åka ut själv heller. Men jobbar sista veckan nu för i sommar så får ca 3 veckor ledigt innan skolan börjar, då ska jag försöka ta mig ut lite mer i alla fall :)

Så vad händer annars då? Inte så mycket alls, ska plugga litegrann nu så fort jag får tag på Katarina och sen vet jag inte riktigt, får se hur länge vi blir sittandes till att börja med. Till kvällen är det jobb som gäller i alla fall, börjar klockan 22.00, så en vanlig åtta timmars natt innan helgens två 12 timmars nätter.

Ja, det är väl ungefär vad jag har att skriva just nu, lägger även in en länk till min annons om ridsällskap, kan ju alltid hoppas att det finns någon som kan tänkas vara intresserad.

http://hastfynd.se/Visa/114848/ridsallskap-sokes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar