torsdag 22 augusti 2013

- Kort summering av dagen

Dagen började med lite plugg, sen efter det tog jag cykeln ut till mamma och mötte upp Lisa och så tog vi en ridtur på Demon och Charlie, hjälpte Mats att mocka ur boxarna och fylla på nytt spån innan jag cyklade hem igen.

Var hemma nån timme innan jag återigen tog cykeln ut till mamma, för att vara barnvakt åt Rasmus nån timme, och då tog han och jag en tur med Vide och vagnen :) Cyklade sen hem igen när Mats kom hem.

Hann vara hemma en kort stund innan det var dags att åka iväg igen, den här gången till grådö för att gratta farfar som fyllde år, blev där en stund innan jag åkte hem igen. Sen efter det så har jag inte gjort så mycket, bara setat vid datorn och nu ska jag gå och lägga mig, imorgon åker jag till sthlm och hälsar på Elin! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar