torsdag 15 augusti 2013

- Kvällstur på häst

När Niklas kom hem från jobbet idag så tog vi en promenad i det fina vädret :) Var riktigt skönt, vi gick väl typ 40 min ungefär. Och när vi kom hem så lagade vi lite mat, blev så enkelt som köttbullar/falukorv och spagetti idag :)

Efter det så tog jag ytterligare en vända ut till mamma och tog ut Paddan på en liten tur, vi red först lite nere i hagen, skrittade mest runt, lite över bommar, lite volter men inte så mycket, eftersom det var länge sen för honom så krävde jag inte särskilt mycket av honom, och han skötte sig bra, sen gick mamma med och så skrittade vi runt hagarna innan vi gick upp hem igen.

Rasmus var också med ut en stund och sa att han med ville rida, så när jag var klar med Paddan så tog jag och mamma in Vide och gjorde iordning honom också, så gick vi en liten vända med dom, Vide är ju verkligen alldeles lagom i storlek för Rasmus, nu ska bara Rasmus få rida lite mer så han blir lite säkrare så blir det säkert skitbra tror jag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar