onsdag 28 januari 2015

- Den där nya början

Ja, den började för ett par dagar sen i form av en ny blogg. Eftersom jag har varit så otroligt dålig på att skriva i den här och har känt att det bara blir tråkigt att skriva saker som "idag jobbade jag.." "idag har vi slipat väggar.." och "idag gjorde jag inte så mycket alls.." så bestämde jag mig för att göra en ny blogg som kommer att vara en ren hästblogg. Jag kommer att ha den här bloggen kvar och visst kan det hända att det dyker upp ett inlägg eller två nångång ibland sådär om jag känner att jag har något någorlunda intressant att berätta om. Men den kommer nog mest att förbli ganska så tyst. Så är ni intresserade av att följa min och hästarnas väg framåt så klicka dig vidare till iljasgarden.blogspot.com :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar