lördag 3 januari 2015

- Gott nytt 2015

Nu har jag verkligen varit sådär sjukt dålig på att uppdatera bloggen! Och det är ingen idé att jag försöker lova att bättra mig, inläggen kommer när dom kommer helt enkelt. Det blir så, har inte haft något bloggsug överhuvudtaget och känt att jag inte haft något vettigt/spännande/intressant att skriva om i vilket fall som helst.

Men nu är det nytt år, 2014 är ett avslutat kapitel och vi har år 2015 framför oss, vad det kommer bli av det här året har jag ingen aning om men jag vet att det kommer bjuda på en del roliga saker i alla fall, men men, det jag tänkte göra nu var helt enkelt att bjuda på en liten sammanfattning av året som gått! Dock har ju inte jag världens bästa minne alla gånger, så blir mycket bilder. Och så fyller jag i där jag kommer ihåg saker :P Haha. Om jag känner mig själv kommer bilderna bestå mestadels av hästar, katter och bebisar :D Men det får ni stå ut med ;)

JANUARI 2014
Pluggade litegrann i början av året tillsammans med Alice innan jag äntligen tog examen! :)


Sen en massa häst! <3






FEBRUARI 2014


Var i Uppsala och hälsade på Anna och vi hade en rolig utekväll bara vi två! :D



Tillsammans med Rasmus på ridskolan :)

 Sötnöten Minnah <3

MARS 2014


Ridtur med systra!


Fick mitt första jobb som sjuksköterska i Säter!

Amos blev glad att få sovsällskap lite då och då :)



Besök av Sofie, Casper och Nova :)



Det kommer bli alldeles för mycket om jag ska försöka ta hela året i ett och samma inlägg. Så det kommer flera! Men inte just ikväll för nu orkade jag inte gå igenom fler bilder eller skriva något mer, så håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar