tisdag 27 januari 2015

- Fler timmar på dygnet tack.

Det är inte det lättaste att trycka in allt man vill och behöver göra på dygnets 24 timmar. Eftersom vi håller på att renovera en del i huset just nu så kan jag tyvärr inte bara släppa allt och åka ut till hästarna även fast jag skulle vilja. Då skulle Niklas inte bli så glad på mig.

Men imorgon tänker jag ta mig tid för det efter jobbet, även om det skulle hinna bli mörkt och kanske bara blir en kortare promenad eller liknande igen, det är bättre än inget alls. Och på torsdag är jag ledig så då planerar jag att åka ut tidigare på dagen och hitta på någonting med nån/några av hästarna, blir antagligen lite tömkörning eller NH träning, får se vad jag och hästarna känner för :)

Längtar till sommaren när det är varmare och ljusare ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar