torsdag 20 december 2007

Äntligen klar med uppdraget.

Blev nästan precis nyss klar med uppdraget i svenskan, tack och lov att jag hann göra färdigt det innan klockan slog 12 och det blir ny dag. Egentligen får jag väl skylla mej själv som sitter med det så här sent och inte orkar göra det tidigare, hade jag gjort klart det redan på eftermiddan hade jag bara kunnat gå och lägga mej nu. Men så blev det inte. Och här sitter jag hemma hos Niklas (igen) och är hyperpigg och kommer inte kunna sova på ett bra tag tror jag. Ändå har jag inte gått upp senare än halv 11 hur sent jag än har vart vaken, det har väl dock vart för att en viss pojkvän har släpat upp mej ur sängen när jag har legat kvar längre än till kvart över 10 xD Han tycker att jag sover för mkt, och det har han väl iuf rätt i.
Imorron blir det en liten sväng på stan, Niklas ska shoppa lite julklappar och jag ska hänga på och glo runt lite jag med. Fick 200 kronor av mami idag oxå bara sådär :) Det var lite trevligt. Och sen på eftermiddan ska jag nog ut och rida :D Yeei ! Det ska bli skoj, var så himla länge sen sist nu. Jag vet inte ens vilken häst jag vill rida. Det måste jag fundera på, jag tror jag vill ha Paddan .. eller .. ? Aja, får se vem av dom det blir :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar