fredag 21 december 2007

Staden idag.

Har ganska nyss gått upp, eller nyss och nyss, han halvtimme sen var det väl. Sitter och gör inte så mkt för tillfället. Ska väl gå ner och äta frukost snart och orka platta håret, kände för att ha det platt idag ^^ Sen ska jag och Niklas åka in till stan för han ska handla julklappar, och jag fick pengar idag så jag ska ta och handla två julklappar till :) Men jag har ingen aning om vad jag ska köpa dock, det är lite jobbigt. Men får se om jag kommer på nåt bra.
Sen i eftermiddag ska jag (som jag skrev i förra inlägget) hem till mami och så ska antingen jag och Mats ut och rida eller jag och mami, vet inte än vilken av dom som vill med. Jag funderar fortfarande på vilken häst jag vill rida ju, jag har beslutsångest ! Fast rider jag med mamma får jag nog rida Paddan eftersom hon känner sej säkrare på Demon, men rider jag med Mats tror jag nästan att jag vill rida Demon faktiskt, det var ett tag sen jag red honom nu, har mest ridit Paddan dom senaste gångerna. Men men, får se hur det blir.
Vad händer ikväll då? Hmm .. Inte så mkt vad jag vet iaf, mest ta det lugnt tror jag, blir väl här hemma hos Niklas som vanligt :P Och sen imorron var mamma och Mats hitbjudna på glögg så då kommer dom oxå komma över hit en sväng på eftermiddan ^^
Aja, nu ska jag ta och käka frukost och fixa håret innan vi åker till stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar