tisdag 18 december 2007

En ny blogg

Jahapp, så har man en ny blogg då, och förhoppningsvis blir jag piggare på att skriva inlägg igen ^^ Fast man får inte hoppas för mkt, men ska iaf försöka. Tänkte att det kunde vara skönt med lite omväxling så skaffade den här bloggen.
Just nu sitter jag och gör ingenting, fixar med bloggsidan så den ska se snygg ut mest, och väntar på att Niklas ska sluta jobba, men det är ett bra tag kvar. Han slutar ju inte förens vid kvart i 11 ungefär så det är några timmar kvar. Men men, jag har lite att göra medans jag väntar på honom iaf. Jag har några filmer jag kan kolla på om jag känner för det. Började kolla på "The good son" så ska nog ta coh kolla klart på den om en stund. Och det passar rätt bra för till mitt nästa uppdrag i svenskan ska jag skriva en recension på valfri film, får se om det blir till den filmen eller om jag kollar på någon mer. Uppdraget ska vara klart på torsdag så har två dagar till på mej iaf.
Snart julafton då .. Känner inte särkilt mkt julstämning i år, inte än iaf, den känns lika borta som snön. Jag tycker det kan komma snö nu ju ! Jag vill ha det till Jul, annars blir det ingen riktigt jul, det kanske är pga den försvunna snön som min julstämning inte riktigt har velat infinna sej, får hoppas på att snön kommer innan jul och julstämningen med den.
Nej, ska ta och göra annat nu, typ läsa om jag orkar eller kolla om det är något på tv, inte datorn iaf, har setat här så mkt idag nu så måste ta en liten paus från burken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar