söndag 23 december 2007

Snart Julafton

Sitter hemma hos pappa och ska alldeles strax gå och lägga mej. Men ville skriva ett inlägg först ^^
Idag har det väl inte hänt så himla mkt. Gick hem från Niklas vid typ halv 12, städade rummet och sen väntade på att pappa skulle komma och hämta mej och Amanda. Åkte hem till Grådö, här har jag plockat lite på rummet, vet dock inte vart jag ska göra av alla saker, det är mkt saker och lite förvaringsyta för tillfället, det är lite segt. Men det ska fixa sej, ska ha ett skrivbord och lite hyllor till alla mina böcker.
Imorron är det Julafton då :) Känns väl skoj, eller nåt. Har inte fått in nån riktigt julkänsla iår, det är lite tråkigt. Men den kanske kommer imorron, man vet ju aldrig :P Slog in dom sista paketen idag och så klädde vi granen som blev jättefin. Och lilla Linus var mkt nyfiken på den, han satt under granen och bara satt xD Haha.
Sen spelade jag, papi och Amanda kort en sväng, spelade Gin Rummy och jag förlorade båda gångerna vi spelade :( buhuuu !! Haha. Ja, och nu sitter jag här och ska gå och lägga mej när som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar