lördag 29 december 2007

Helg

Japp, nu är det helg igen. Sitter och gör inte så mkt just nu. Hemma hos Niklas som vanligt :P Haha. Men idag kommer Liv iaf :D Så då blir vi hemma iaf ^^.
I Torsdags så åkte ju jag och Sofie till Borlänge och Kupolen för mellandagsrean, jag hade inte tänkt handla så mkt men det blev så ändå. Jag köpte ett par nya ridvantar, ett ridspö, ett nattlinne m.m. Men blev nöjd med inköpen iaf :) Så det är ju positivt.
Sen igår så har jag inte gjort så mkt alls. Var hemma hos Niklas och sen kom Anders över hit en sväng oxå och vi satt mest vid varsin dator xD Haha. Så kan man ju oxå göra :P Sen ville Anders ha in mej och Niklas till stan för att supa men ingen av oss orkade så vi skjutsade bara in Anders, gick upp och sa Grattis till Robin eftersom han fyllde år och sen åkte vi hem igen. Satt vid datorn ett bra tag till och sen blev jag hypertrött och gick och la mej.
Och nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå så att Liv kommer fram nångång :D Ska bli så himla skoj. Var evigheter sen jag träffade henne och hon har aldrig vart här och träffat mina hästar heller ^^ Så det ska bli roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar