torsdag 20 december 2007

Hata plugg !

Jag som trodde att det skulle bli lätt att plugga nu på komvux eftersom jag hade fått ett litet break från vanliga skolan, men där trodde jag helt fel. Det är bland det jobbigaste som finns, snudd på jobbigare än det var när jag gick i skolan. Det är dom mest komplicerade frågorna i uppdragen och man måste ha speciellt antal ord som inte alltid är det lättaste att få med. Gah ! Vad jag inte tycker om det. Har försökt få ihop en recension till "The number 23" nu på förmiddan och än så länge har jag bara 450 ord ungefär, och det är inte ens hälften av vad det ska vara, suck .. Hur ska jag få till det då ? Det är väl bara att försöka utveckla det jag har skrivit ännu mera antar jag, men det är ändå inte det lättaste. Men men, får hålla tummarna på att jag får ihop lite mer på den iaf. Sen dom andra frågorna har jag knappt orkat börja på än, tack och lov så är det bara 3 frågor i det här uppdraget, dock är dom inte världens lättaste och man måste skriva dom bra för att få godkänt, men förhoppningsvis går det bra. Sitter hemma hos Niklas nu igen (som vanligt) och ska åka hem till mamma när han börjar jobba, tänkte ta en liten paus från pluggandet då och jobba lite NH med hästarna, det kanske rensar skallen lite på mej oxå så det blir lättare att komma igång ordentligt med uppdraget efter det ^^ Nu är hästarna äntligen skodda igen iaf :) Så nu kan man ut och rida igen, äntligen. Har saknat det rätt mkt, ibland känns det som om jag glömmer bort hästarna, jag känner ofta att jag borde tillbringa mer tid med dom, men jag har aldrig ork och många gånger känner jag inte för det heller. Och jag tycker synd om hästarna för det, det är ju dom som lider av det mest eftersom dom bara går och skrotar i hagen då. Men nej, nu ska jag nog försöka ta tag i det och iaf jobba NH med dom en eller två gånger i veckan :) Förhoppningsvis lyckas jag hålla det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar