onsdag 19 december 2007

Inte så lätt alla gånger

Sitter hemma hos Niklas och försöka fixa 25 kronor så att jag kommer hem till Grådö, det är inte det lättaste direkt, Niklas vet inte om han hinner ta ut pengar så jag kan låna av honom, Sofie har inte tillräckligt med pengar så henne kunde jag heller inte låna av. Amanda svarar inte på mobilen (kanske för att hon är i skolan iuf :P) och hon svarar inte på meddelande heller. I värsta fall får jag ringa papi och se om han kan hämta mej inne i stan när han kommer hem, bara han inte kommer hem för sent. Blir det så får jag våldgästa Sofie tills dess, jag hoppas hon överlever isånnafall :P
Idag har det inte hänt så mkt än så länge, gick upp vid typ halv 11, Niklas har börjat dra upp mej ur sängen om jag ligger kvar längre än 10, suck, haha. Iuf det är väl bra på sätt och vis för då sover jag inte bort riktigt hela dagarna iaf ^^
När jag väl kommer hem ska jag plugga lite iaf, nästa uppdrag ska ju in imorron så måste ta och fixa det, det verkade tack och lov inte så himla svårt, förutom en fråga men förhoppningsvis får jag till det ändå och får G igen :P Jag hoppas på det iaf för jag vill inte bli underkänd. Sen så ska jag slå in julklappar hade jag tänkt och försöka hinna klart med Niklas julklapp. Hinner jag inte bli klar med den idag så hinner jag nog imorron iaf, det är ju inte så himla svårt och det går någorlunda fort iaf.
Sen vet jag inte vilken film jag ska skriva recension på till uppdraget i svenskan, tänkte skriva på "The Good son" men jag vet inte om jag orkar skriva den. Kanske helt enkelt kollar en annan film ikväll som jag skriver om. Får se vad jag orkar.
Aja, ska ta och plocka ihop mina saker nu för Niklas börjar jobba vid två så vi åker om typ en kvart/tjugo minuter eller nåt sånt. Så det är lika bra att plocka ihop allt nu så det är klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar