fredag 21 december 2007

Yeeei ! :D

Kollade precis om jag hade fått resultatet på uppdraget och det hade jag. Först vågade jag knappt kolla för när jag skrev det igår kändes det som om det gick skit, den första frågan skrev jag bara ihop nånting till och jag trodde nästan att jag skulle gå IG. Men när jag kollade fick jag världens chock ! På den frågan hade jag fått VG+ :O Lite förvånad jag blev, och på recensionen som jag bara hade fått ihop 450 ord på fick jag MVG på :) och sen sista frågan fick jag ett G på, så allt som allt på uppdraget fick jag MVG- och det kändes riktigt bra :) Speciellt eftersom jag verkligen trodde att det skulle gå skit. Men det gjorde det inte ^^
Blev ingen ridning idag ändå :( suck .. Mamma och Mats skulle iväg på nå 50-års kalas så det hanns inte med. Kändes lite tråkigt. Men imorron får jag se om Ellis kan/orkar komma ut, isånnafall ska vi rida, blir inte det av så SKA jag iaf jobba lite med hästarna, det har jag bestämt. Och så ska det julpyntas i stallet imorron så att det blir lite fint och juligt där med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar