tisdag 18 december 2007

Blogga igen

Två inlägg på en kväll, inte dåligt för att vara jag. Kände redan nu att jag är mer motiverad att blogga. Satt till och med och funderade vad jag skulle kunna skriva om jag skrev ett till inlägg :P Och så blev det ett till men jag vet ändå inte riktigt vad jag ska skriva i det men det kommer väl så småningom ideér.
Sitter och kollar på Family guy just nu, det är rätt skoj :P Kollade på Navy CIS tidigare och det är riktigt bra ! Älskar det programmet ju :) Sen har man ju CSI, Simpsons, Vänner och massa andra bra program man kan kolla på när man har tråkigt.
Var tvungen att ändra om tiden på bloggen oxå, missade den först så när jag hade skrivit det första inlägget stog det att det var skriver 09.09 eller nåt sånt och det stämde ju inte riktigt helt och hållet :P Men nu står det 18.nånting och det stämmer betydligt mer.
Nej, ska nog inte ta och blogga när jag egentligen inte har nåt att skriva :P Det blir bara massa svammel då märker jag, som nu ungefär. Så ska ta och kolla klart på filmen nu istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar