tisdag 11 november 2008

Arbetsförmedlingen

Ska alldeles strax gå ner till Arbetsförmedlingen. Ska då höra mej för där litegrann om studielån mm. Så det kommer nog gå bra ^^ Känns skönt att jag äntligen har kommit på vad det är jag vill göra, känns bra att ha ett mål lixom att se fram emot :) Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. Bara ta det lugnt I guess, känner mej fortfarande inte helt pigg än, men piggare än igår iaf tack och lov ^^ Igår var det inte roligt, feber, ont i hela kroppen, huvudvärk, hade halsont ett tag men det gick över, och så mensvärk på det. Det var verkligen inte roligt. Låg och halvsov framför tv:n nästan hela dagen, förutom när jag sprang ner på Vega en snabbis för att förboka Wrath of the loch king till mej, Niklas och Anders och sen skjutsade jag hem Tone till hennes papi ^^ Kom hem igen, satt och spelade litegrann, sen blev det dags att sova, och jag hade tänkt att jag skulle somna någorlunda tidigt eftersom jag skulle upp vid 9 idag men icke, eftersom jag hade legat och halvsovit typ hela dan så när jag väl la mej i sängen var jag ju inge trött .. Seeeegt, la mej och läste en stund, eller det blev fram till 1 och sen lyckades jag iaf tillslut somna tack och lov :P Jaja, nu ska jag väl göra mej iordning och börja röra mej mot staden och arbetsförmedlingen, önska mej lycka till ^^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar