söndag 16 november 2008

Lördag - Söndag

Igår blev det utgång, var inte meningen först men det blev så ändå och kul var det :) Var jag, Sofie, Madde, Niklas och Johan här hemma hos oss först. Vi drack lite, spelade wii och hade trevligt. Gick ner till Kingen innan 10 så att vi slapp betala in oss. Satt där tog lite och dricka. Sen för att sammanfatta det hela lite snabbt istället för att skriva en massa så ramlade Madde av sin stol en gång xD Vi träffade på John, Viktor, Robin och Helene, dansade som tokar, en jättefull tjej ramlade in i oss på dansgolvet, en annan tjej trampade mej på foten, Madde trampade mej på foten, jag trampade Madde på foten, Sofie knockade Madde på näsan, vi åt mat efter krogen, Madde, Sofie och Helene låg i en hög på marken efter maten och sen gick jag hem :P Haha. Men kul var det. Den roligaste kvällen på länge faktiskt :D Tack för en kul kväll allihopa ! <3
Sen idag då, gick upp vid halv 11, ringde till Sofie för att hon skulle vakna till liv eftersom hon skulle med till Fors när Niklas skjutsade ut mej vid 12. Gjorde tårta eftersom jag skulle bli firad av släkt och så hemma idag istället för imorron :) Fick presenter, orkar inte skriva alla här, dom finns på bild på bilddagboken för den som är intresserad av att veta :P Sen åkte vi hem igen och var väl hemma runt 6 tiden typ. Jag och Madde gick till hemköp en sväng, handlade lite gott och tugga på och kollade sen på tv, vi hade tänkt titta på Ladder 49 men det slutade med att vi kollade på Hål i väggen, Erik och Mackan snygga och smärta och sanningens ögonblick :P Sen gick Madde hem igen och nu ska jag nog ta och lägga mej och läsa tror jag, börjar bli lite småtrött nämligen. Men men, trevlig helg har det vart :)
Och just ja, får ju inte glömma att jag, Sofie och Madde spelade ponomol innan vi började dricka, det var lite småroligt men även frustrerande eftersom Madde lyckades vinna även fast hon inte ens hade tänkt sej det xD Haha. Hon ville gå i konkurs så hon handlade upp typ alla sina pengar på hotell på sina gator och det första jag och Sofie gör är att trampa på Maddes hotell så då hade hon pengar igen :P Det slutade med att jag förlorade först och sen Sofie, Madde hade alla gator utom Centrum och hotell på typ varenda gata hon hade oxå :P haha. Men ganska kul var det iaf :P

1 kommentar: