onsdag 12 november 2008

Lärcentrumet

Jahapp, idag blir det till att gå till Lärcentrumet och prata plugg, ska hör bland annat vart det finns utbildningar, hur det är med studielån och grejer, vad man behöver för ämnen till det osv. Jag hoppas det går bra ^^ Men det ska det nog göra. Ska vara där vid 11 så ska väl röra på mej snart antar jag. Sen vad ska jag göra mer idag då. Hm .. Borde orka städa men det gör jag inte, det är så jävla segt .. Suck .. :P Haha. Ja, jag vet jag är lat och inte orkar nånting :P Haha. Sen inatt så kommer jag och Niklas att åka ner till Vega och köpa nya expantionen till Wow :D Ska bli skoj, jag kommer dock säkert få psykbryt när jag ska försöka levla eftersom det kommer vara jättemånga människor inne som ska göra samma saker och då kommer man bli dödad hela tiden, men men :P Det blir säkert bra ^^ Aja, ska väl göra mej iordning och börja gå snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar