fredag 14 november 2008

Sooovdags

Ja, nu har jag setat vid datorn nästan hela dagen. Förutom en stund när jag åkte till Willys och handlade, lagade och åt mat och kollade på film, allt det med sällskap av Madde :) Det var trevligt. Det var även lite småroligt att Madde fick fnatt när vi kom hem från Willys, blev jätterastlös och kunde verkligen inte vara still eller inte ha nånting att göra xD Det var ganska kul att se ;P Blev pannkakor till mat iaf :) Det var mumsigt, hade ju två djur (Niklas och Anders :P HAHA) att ge mat oxå så var tvungen att göra ganska mkt :P Men det räckte och tur var väl det. Men men, efter filmen så satte jag mej vid datoren igen och har setat här sen dess. Men men, nu ska jag iaf sova. Trökigaste inlägget jag vet :P Men orkade inte skriva nå mkt idag.

1 kommentar: