torsdag 27 november 2008

Torsdag

Ja, idag har jag gjort ganska mkt även om det inte känns så :P Haha. Vaknade runt 10 och sen vid 11 tog jag buss ut till mamma, gick igenom mina saker där literann och tog med mej lite till stan, orkade dock inte med allt eftersom jag hade en jobbig lillebror på mej hela tiden som tog grejer, slogs, rev mej och jag vet inte allt, så jag höll på att få psykbryt på honom ett par gånger :P Haha. Sen fick jag åka in till mamma med bilen när hon slutade jobbet eftersom Mats hade skjutsat in henne på morgonen för att han behövde den en sväng innan han skulle till jobbet. Så då åkte jag och Rasmus in, Rasmus somnade :P och sen sprang jag upp och hämtade lite kläder som mamma ska få sälja på Tradera åt mej innan hon åkte hem igen.
Sen kom Madde över och så lagade vi mat, Robin och Helene kom oxå och åt, det blev kycklinggryta med pasta, riktigt mumsigt om jag får säga det själv :) Sen åkte Madde och Helene till domarhagen på öppet hus :P Robin och Niklas gick över till Robin och jag följde med eftersom jag inte orkade sitta själv hemma, spelade lite guitar hero world tour och när jag tröttnade och blev lite uttråkad så snodde jag Zorro och gick till domarhagen och mötte upp Madde och Helene :) Vi gick en sväng så att Zorro skulle få chansen att göra sin behov :P Men det kände han tydligen inte för, så vi gick hem till Robin och Helene igen, spelade lite mer guitar hero och sen gick jag och Niklas hem igen och nu sitter jag här och gör inte så mkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar