söndag 23 november 2008

Ingen rubrik

Orkar inte skriva så mkt just nu :P Men tänkte ta lite om helgen iaf ^^ När Niklas slutade jobbet i fredags så käkade vi litegrann och sen åkte vi till papi och tog Samuels jobb bil med släp och gav oss av ner mot Göteborg där pappa hade bokat hotell åt oss :) Kom fram runt 9 och då la vi av grejerna på rummet och sen gick vi ner till resturangen och åt, pepparstek med friterad klyftpotatis och nån pepparsås till det, var riktigt gott :) Sen gjorde vi inte så mkt mer den dagen, la oss och kollade på en film och sen sov. Gick upp vid halv 8 på lördagen och åt frukost, checkade ut och sen åkte vi iväg till Varberg där vi skulle hämta bord och stolar. När vi var klara där så åkte vi vidare mot Kinna där skrivbordet skulle hämtas och efter det så bar det av hemåt igen. Kom väl hem runt 7 tiden och då kom Anders över. Jag satt vid min dator en stund innan jag var snäll och lät Anders låna den eftersom hans dator var cp och inte ville funka som den skulle. Gick och la mej och läste en stund och sen somnade jag som en stock :P Just ja, var ut och gick med Madde en sväng när jag kom hem oxå, det var skönt efter att ha setat i bilen hela dagen.
Så idag då, vaknade runt halv 10, gick upp och satte mej vid datorn och har setat här sen dess. Och nu ska jag försöka få tag på Madde och se om hon vill följa med mej ner på stan en sväng och sen måste jag försöka orka städa litegrann :P Det är väl det som händer idag, vad jag vet nu iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar