tisdag 25 november 2008

Snö, massor av snö !

Blev så att jag åkte till Uppsala i söndagskväll, spelade lite monopol då och sen gjorde vi inte så mkt. På måndagen så åkte jag och Anna ut till Tintin och Xinombra i snöovädret och red en sväng, jag red Tintin som förra gången, det gick helt okej, var ganska kallt bara :P Haha Sen åkte vi in till stan igen och gick runt där en sväng innan vi åkte hem och när vi kom hem blev det te och varm choklad så man fick upp värmen litegrann igen. Sen satt vi och kollade lite på tv innan vi spelade lite spel :P Och sen runt 11-12 tiden så satte vi oss och skulle kolla på sagan om ringen och då märkte vi att Busan var jätterastlös och orolig, det visade sej att hon skulle föda :) Vi flyttade hennes låda till soffan så att vi kunde hålla lite koll på henne samtidigt som vi kollade på filmen och tillslut lugnade hon ner sej någorlunda och jag och Anna lyckades somna. Sen när vi vaknade på morgonen så hade hon fått två små kattbebisar, tyvärr så var en av dom död :'(
Annars idag har vi inte gjort jättemkt, kollat på tv, vart på stan och sen tog jag tåget hem igen och nu sitter jag här och gör inte mkt alls. Ska väl mest slöa resten av kvällen har jag tänkt, orkar inte göra nåt annat :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar