torsdag 20 november 2008

Ridit igen :D

Gick upp vid 7 idag och skjutsade ner Niklas till jobbet så att jag skulle kunna ha bilen och åka ut till Fors med Madde eftersom vi skulle rida :) Igår pratade vi om att vi faktiskt skulle vara så ambitiösa att vi skulle åka ut redan när jag hade skjutsat Niklas, alltså klockan halv 8 ungefär, men så blev det inte :P men vi åkte iaf ut till den tiden vi hade sagt innan, klockan 9 :) Så jag tyckte vi var riktigt duktiga som lyckades !! :P Haha. Mats hade lämnat hästarna inne eftersom vi skulle slippa jaga dom i hagen (eller dom, det är Demon man måste jaga ibland) så det var bara att dra på sej mkt kläder och gå ut och borsta lite på dom och sen var vi iväg :) Var härligt ute iaf, solen lyste och det var inte jättekallt. Blev dock lite kall om tårna mot slutet, men det gick bra ^^ Madde red Paddan idag :) Han var väl ungefär som vanligt, lite småkrånglig när han går bakom, skuttade lite, men det gick bra för Madde ändå tyckte jag :) Sen när vi kom tillbaka hem igen så släppte vi ut hästarna och gick in, fick vi passa Rasmus en sväng medans Mats fixade det andra halvljuset på bilen och sen fick vi även lite pannkakor innan vi åkte därifrån igen ^^, Det var mums!
Åkte förbi Willys påvägen hem, visste dock egentligen inte vad jag skulle köpa så det var lite jobbigt :P Blev inte så mkt. Får väl se vad det blir för mat idag sen då, nåt som redan finns hemma har jag tänkt iaf :P Kommer inte orka gå eller åka till nån mer affär idag, eller .. hmm .. Det kanske jag kommer ändå. Ska ju kolla på Fantastic 4 ikväll har jag tänkt och då kanske jag vill ha nåt gott att tugga på :P Får se om jag kanske orkar pallra mej till hemköp lite senare då, kan ju alltid ta det i samma veva som jag hämtar Niklas på jobbet. Ja, jag får se hur det blir helt enkelt.
För övrigt kommer det nog bli en tidig kväll ikväll känns det som, eller hur tidigt det nu kan bli när man ska kolla på film :P Men jag skulle iuf inte bli förvånad om jag lyckas somna framför tv:n när jag kollar på den xD Men ska försöka att inte göra det iaf. Och sen imorron om Niklas jobbar halvdag (slutar klockan 12) så ska vi åka iväg till Varberg, pappa frågade om jag kunde hämta nånting där och sen i Kinna oxå, och då skulle han betala bensin (vi kommer ha hans bil och släp) och även en natt på hotell ! :D Trevligt värre. Kan faktiskt vara skönt att komma härifrån en sväng, om det så bara är över en natt. Aja, orka skriva nå mer. Det blev ganska långt nu märkte jag :P Haha. Jag hoppas på en vidare trevlig dag ^^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar