onsdag 12 november 2008

Om det går som det ska.

Om det går som det ska så kommer jag börja plugga upp mina IG:n i Januari :) Var ju till studievägledaren och pratade med henne idag jag fick skriva lite mål och så hos henne, och sen fyllde jag i en ansökningsblankett till Komvux (Lärcentrumet i Avesta) för att få läsa upp mina IG:n så att jag kan söka sjuksköterskeutbildningen till nästa höst :) Härligt. Så ska plugga upp Svenska B, Matte B och Naturkunskap A, och så måste jag även läsa Naturkunskap B för att kunna söka. Nej, hinner inte skriva nå mer nu, ska kolla Insider. Uppdaterar mer senare om jag kommer ihåg :P

Passar på att fortsätta skriva lite nu medans det är reklam ^^ Ja, men pluggandet då. Ska som sagt plugga upp IG:na från Januari och kommer vara klar i Juni, söker ju högskolan i April eller vad det var men det var Kompletteringsdatum ända tills 15 Juni så jag kommer hinna plugga in dom :) Det känns bra. Och så sa mamma att man kan göra högskoleprovet oxå för då kan man söka in på det med, så man söker både på det och betyget. Det kan ju vara smart :)
Har väl inte så mkt mer att skriva om det just nu då, får vänta på och se när jag får beskedet från lärcentrumet ^^,
Och HERREGUD ! Vilka sjuka människor det finns !!!! :O Jag kan inte fatta det, sitter ju och kolla på insider och det är om djur som har blivit utnyttjade sexuellt, det är helt jävla sjukt ! Det var en häst som hade blivit sönderskuren i ändtarmen och typ överallt där runtomkring, och polisen hade gjort en brottsplatsundersökning inuti boxen och hittat sperma :O Jag kan inte fatta det ! Och det var inte särskilt lång härifrån heller, i Hede, och sen var det nåt mer som hade hänt en bit utanför hedemora, och ett ställe där nån hade vart på hönor(!) i haltarsbo utanför Avesta. Jag kan verkligen inte fatta det. Hur sjuk kan man vara !? Men Men, ska fortsätta kolla nu.

1 kommentar:

  1. det finns så jävla sjuka äckliga människor där ute:S

    SvaraRadera