måndag 17 november 2008

Födelsedag :)

Idag blev man 20 då, gammal som gatan, nu kommer det bara gå utför, Helene såg redan några gråa hårstrån sa hon :P Haha. Har iaf vart med Madde på stan en sväng, var in på systemet, träffade Ellinor :) och handlade lite för presentkortet som jag fick på HM, så det var trevligt. Och så ska jag få en Mp3 av Niklas :D Det är najs ! Kan vara skönt att ha :) Sen gick jag och Madde hem hit och lagade lite mat, det blev vitlökskroketter (Niklas fick vanliga :P), lövbiff och kall bearnese sås, det var MUMS ! Riktigt gott var det. Sen vid 6 tiden kom det hit lite folk :) Robin, Sara, Jasse, Sofie, Madde och John :) Blev lite tårta och bullar sen spelade vi familje geni (Jag vann !!! :D) och sen lite Wii. Var trevligt. Och sen runt 8 tiden så kom Helene hit oxå, hon kom lite senare eftersom hon kom direkt från jobbet. Kollade hur gamla vi var på Wii, snackade lite skit, och nu har alla åkt/gått hem. Trevligt födelsedag har det varit iaf :) Men men, nu ska jag kolla på one tree hill och sen ska jag nog gå och lägga mej, ska ju upp och jobba imorron hemma hos pappa, ska få plocka skräp från gården och åka och slänga på tippen, kul kul :P Men får ju lite pengar för det så det är ju bra ^^ Kan vara bra att ha eftersom jag inte har nåt jobb och det känns lite onödigt att hitta nånting och sen vara tvungen att sluta igen när jag ska börja plugga. Nej, nu orkar jag inte skriva nå mer. Natti Natti på alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar