lördag 29 november 2008

Fest igår, segdag idag :P

Var fest igår då. Hemma här först, blev rätt många orkar inte räkna upp alla :P Men det var roligt. Jag fick dock för mkt att dricka eller nåt för jag mådde inte så bra när vi väl kom till krogen så det slutade med att jag gick hem och var hemma till 12 :P La mej och kollade på tv först och somnade i soffan vaknade igen vid 5 och då orkade jag röra mej till sängen där jag knappt fick plats eftersom Niklas tog upp hela den xD Haha. Vaknade först vid 10 men somnade om och vaknade vid 12 när Sofie ringde. Jag gick upp, gjorde mej iordning = drog på mej mjukisbyxor och en tröja :P Gick iväg förbi Madde där Sofie, Madde, Helene, Robin och John var. Jag och Sofie gick vidare till smörgåstårtan för frukost och dom andra skulle gå ut och gå med Zorro och sen äta. Sen gick jag och Sofie hem hit och har inte gjort jättemkt, städat lite, spelat kort, ätit godis, kollat på två filmer, Djävulen bär prada och Mamma mia the movie, så himla bra den var !! Verkligen en må bra film ! Och nu har vi blivit övertrötta båda två känns det som och sitter vid varsin dator jag vid min och Sofie vid Niklas dator. Men men. Får väl se hur mkt mer man orkar göra idag. Sitta här, spela kort igen kanske och sen sova :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar