måndag 11 juni 2012

- Catch me as I fall

Så har första dagen av denna långa vecka gått då. Har jag bara 6 dagar kvar på jobbet denna vecka ser verkligen fram emot måndag morgon när jag går av och är ledig en hel vecka efter det!

Har väl inte hänt så mycket mer än att jag har jobbat idag egentligen, eller nu på kvällningen så har jag bakat litegrann, eller håller på och bakar :P Blev lite bröd samt en dajmkladdkaka, får se om det blir ätbart något av det :) haha.

Nej, orkar inte skriva så mycket mer nu, det kommer bli minst ett inlägg per dag den här veckan då jag ska fixa tidsinställda inlägg så bloggen inte behöver stå still åtminstone :) Men kanske inte blir så långa och utvecklade inlägg dock :P Men det får ni stå ut med! Det kommer ju uppdateringar åtminstone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar