onsdag 6 juni 2012

- I never promised there'd be sunshine everyday

Känner för att skiva lite blogg. Vet dock inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag har ett problem där xD Haha.

Jobbat idag i alla fall, en förmiddag såhär på nationaldagen, var rätt lugnt på jobbet i alla fall, för först hade vi ingen kartong till våra ordrar och sen så blev det stopp i kvarnen som är under maskinerna, så då stod vi still i två och en halvtimme. Så kan det va, jag hoppas faktiskt att det blir en lite lugnare dag imorgon igen!

Så vad händer resten av dagen då? Inte så mycket faktiskt, är så otroligt trött, blev det efter maten som vi var till Niklas föräldrar och åt. Är nästan så jag skulle vilja gå och lägga mig på soffan, men det blir inge bra då för då kommer jag verkligen inte att kunna somna ikväll, har ju redan problem med det så varför göra det värre liksom?

Sitter väl och töntar här tills det är dags att gå och lägga sig helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar