tisdag 26 juni 2012

- Who cares what they're gonna say

Ja, usch ja! Nu var det alldeles för länge sen jag skrev någonting här igen. Det går inte alltid så bra med uppdateringen men jag försöker i alla fall :P haha.

Fredag och midsommar? Hade en jättetrevlig dag/kväll med härligt folk, spelade brännboll (eller jag räknade poängen :P), grillade, spelade kubb m.m. Hade verkligen jättekul, och ett stort plus är att Anna nu har flyttat hit till lilla stan :) <3

På lördagen så hände väl inte så mycket alls faktiskt, slöade mest, men jag, Anna och Micke tog en liten promenad åtminstone :) Och sen söndagen så var jag och Anna ut på en ridtur på tokhästarna :D Haha. Riktigt najs!

Igår blev det en roadtrip till Uppsala med Anna, hon skulle dit och fixa några saker så jag tänkte "varför inte" och så åkte vi båda två :) Gick upp vid sju, åkte hemifrån vid typ åtta, tillbringade hela dagen i Uppsala, dock ett väldigt regnigt Uppsala vilket var otroligt tråkigt, men men, hade ju toppen sällskap så det hjälpte ju! :) Kom hem vid nio på kvällen och då var det bara att slänga ihop jobbväskan och traska iväg till jobbet. Var aningens trött på jobbet då, men men, självförvållat var det ju så ska väl inte klaga alltför mycket :P Haha.

Sen idag då? Kom ju hem från jobbet imorse igen dårå så då var det bara att slänga sig i sängen och somnade typ direkt, klockan ringde vid ett eftersom jag skulle iväg och lämna blod vid tjugo över två. Vaknade till liv, åt lite "frukost" åkte in till stan och plockade upp Anna som skulle vara moraliskt stöd åt mig när jag lämnade blod :P Men när jag kommer dit och ska fylla i dom här frågorna man får kryssa för varje gång så var det nånting om läkarbesök och då kom jag ju på att jag har varit och tagit bort ett födelsemärke och fick ju tre stygn där då som jag inte tagit bort än, så då frågade jag ju såklart om det, och självklart så får man ju inte lämna blod då, stygnen måste vara borttagna och såret helt läkt, så fick gott boka en ny tid efter att jag har tagit stygnen och gå tillbaka då helt enkelt :P

Sen så hängde Anna med hem till fors, och vi käkade litegrann innan hon hjälpte mig att lite snabbt gå igenom mina saker som ännu inte är helt uppackade så vi rensade det och slängde allt som skulle slängas åtminstone, så nu är det bara för mig att försöka hitta på vart jag ska ha allting, och vad som jag kan lägga undan i en kartong i förrådet eller så. Efter det så åkte vi vidare in till stan igen och resten av kvällen nu så har jag varvat lite med att hjälpa Anna packa upp/titta på Anna när hon packar upp/roa Anna medan hon packar upp :D Haha.

Och nu måste jag alldeles snart när som helst åka hemåt igen för att traska iväg till ännu en natt på jobbet. Får hoppas att jag inte är lika trött inatt, och hoppas att vi får det någorlunda lugnt på jobbet också, orkar inte springa runt en massa för jag har fortfarande lite smått ont i fötterna efter den långa dagen i Uppsala, att vandra runt en massa i högklackat är inte det bästa man kan göra för fötterna xD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar