måndag 4 juni 2012

- Show them your true colors

Ringde till veterinären idag för att höra om man kan ge Alice p-piller medan de små fortfarande diar, Alice vill ju nämligen så gärna börja gå ut litegrann igen, hon börjar bli väldigt rastlös av att bara vara inne, men jag vill ju inte att hon ska springa ut och lyckas bli dräktig igen. Men i alla fall, veterinären sa att det var inga problem att börja ge henne p-piller igen, sen behöver vi bara vänta några dagar så att dom hinner börja verka så kan lilla missen få börja gå ut igen :) Då kommer hon bli glad!

Så nu idag då? Jag ska äta lite frukost och sen vänta på att Anna dyker upp :) Hon kommer med bussen vid strax efter 10, då ska hon först få hjälpa mig att ge Alice henne p-piller och sen så ska vi ut och rida :D Roligt roligt, var ett tag sen nu! Jaja, får ta och försöka komma ihåg att uppdatera lite senare idag då när det har hunnit hända lite mera.

Och så avslutar jag  med mina två nya favoritlåtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar