måndag 11 juni 2012

- Remember when we used to look how sun set far away

När detta inlägget kommer upp så kommer jag att vara på jobbet och ska precis till att äta lunch och längta hem eftersom det då bara är ca 2 timmar kvar tills jag får gå hem! :) haha.

Eftersom jag har en lång vecka framför mig med jobb alla dagar och lite plugg på det så tänkte jag göra några tidsinställda inlägg där jag bjuder på lite roliga youtube klipp som jag gillar, kanske lite bra musik, eller ett litet tips på en bra bok eller film.

På det viset så kommer bloggen inte att stå helt still även fast jag kanske blir lite dålig på att uppdatera om vad som händer under dagarna, det kommer antagligen ändå inte finnas så mycket kul att skriva om då jag i princip bara kommer jobba hela tiden :P Haha.

Men i alla fall, här har nu då det första tidsinställda inlägget kommit ut och första videon jag bjuder på är denna härliga hund! Så rolig! :D Haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar